Wednesday 15 May 2019

Ebook Jana Pendapatan dengan Blog

Teks: Shafiqah

Bidang penulisan adalah suatu yang agak sukar untuk saya. Jadi menulis di blog bukan satu pilihan untuk saya mengembangkan bisnes. Saya menggunakan medium Facebook (boleh tekan link Facebook untuk ke FB saya).

Setiap hari saya hanya berkongsi ilmu dan
pengalaman serta testimoni di sana. Setelah perkongsian demi perkongsian saya dapati ia tidak dapat di baca lagi selepas beberapa tempoh. Sayangkan. Perkongsian ilmu berlalu begitu sahaja.

Melalui pembacaan ebook Jana pendapatan dengan blog tulisan Puan Anys, perkongsian kita dapat di simpan dan di akses pada bila bila masa.

Selain itu, blog merupakan medium untuk menjana pendapatan dari pelbagai sumber walaupon kita gunakan medium blog sebagai kedai online kita. Bila orang mula membaca perkongsian di blog kita mereka lebih mudah percaya kredibiliti kita. Maka akan lebih mudah transaksi jual beli berlaku.

Selepas habis membaca ebook tersebut maka bermulalah saya menulis di blog. Semangat menulis meningkat. Setiap hari saya cuba untuk membuat perkongsian demi perkongsian. Diharap perkongsian di blog dapat dirujuk oleh lebih ramai orang.




No comments:

Post a Comment