Sunday 12 May 2019

Ramadan dan Angin

Teks: Shafiqah
Foto: Shafiqah

Bila datang Ramadan pelbagai jenis tawaran Buffet Ramadan dari Hotel, Restoran, Cafe dan pelbagai kedai makan. Semua menyediakan pelbagai juadah kecur air liur kalau di senaraikan satu per satu. Menghampiri waktu berbuka berpusu-pusu mendapatkan juadah. 

Bagi yang buat tempahan di hotel atau restoran masuk sahaja ke dewan makan hidung sudah menangkap bau yang menyelerakan. Kaki terus menuju ke meja buffet untuk mencedok juadah yang terhidang. Dalam keadaan lapar semua makanan nampak sedap, semua ingin dicuba. Berpinggan pinggan juadah di cedok dan terhidang di atas meja sehingga waktu berbuka.

Kalau anda jenis yang suka mencuba pelbagai jenis makanan dekat macam-macam kedai tu selalu prepare E**, Gav*** tu boleh cuba sediakan roller cuma perlukan DIGIZE eo dan carrier oil mix dalam roller bottle 50:50 then tadaaa. Masuk dalam purse ke poket boleh lah melangkah dengan bergaya ke tempat makan korang nak berbuka tu.

Sebelum atau selepas makan korang roll sahaja pada perut. Biarkan eo bekerja sendiri. Anda boleh solat Maghrib, Isyak dan terawikh dengan tenang. Takdelah angin naik atas sampai kepala.

Senangkan?? Memang senang sangat.
Happy tummy korang tu.


Nak rasa happy jugak ke tapi takde eo? 

Boleh pm pika.

No comments:

Post a Comment