Sunday 12 May 2019

Essential Rewards Young Living




Mahukan FAEDAH yang LEBIH BANYAK? 
Jadilah ESSENTIAL REWARD MEMBER




Keistimewaan Pelanggan Essential Reward:

Nikmati diskaun sehingga 24% dari harga runcit untuk semua produk kegemaran anda!

Hadiah suku tahunan daripada Young Living untuk anda iaitu 
  1. Bulan ke 3 (Orange EO 15 ml)
  2. Bulan ke 6 (Aroma Ease 5 ml)
  3. Bulan ke 9 (RC 15 ml) 
  4. Bulan ke 12 (Loyalty Blend from Gary Young)! 
Hadiah-hadiah ini akan dimasukkan secara automatik kedalam pesanan yg anda lakukan pada bulan ke 4,7,10 dan 13.


Hadiah EO pada setiap ulangtahun keahlian anda selepas Program Hadiah Suku Tahunan berakhir. Minyak yg akan diberikan bergantung kepada YL mengikut keadaan semasa  (Loyalty Blend from Gary Young). 

Reward Point (dalam bentuk PV) yang diberikan semula kepada anda, di mana pemberian ini melayakkan anda untuk menukarnya dengan mana-mana produk Young Living (kecuali yang bertanda * dalam senarai barang YL). 

Reward point ini bermula dengan 10% dari jumlah PV dimasukkan kedalam akaun anda bermula dari bulan pertama hingga ke 3. Pada bulan ke 4 hingga ke 24, reward point yang diberikan naik sekali ganda iaitu sebanyak 20% dari jumlah PV dimasukkan kedalam akaun anda. Bermula bulan ke 25 ke atas, jumlah reward point yang dikembalikan ke dalam akaun anda adalah sebanyak 25% dari jumlah PV dimasukkan kedalam akaun anda. Ini bermakna, setiap 100PV yang anda belanjakan, sebanyak 25 PV akan dimasukkan semula ke dalam Virtual Office anda dan anda boleh membuat sebarang tebusan (redemption) bermula dari bulan kedua anda menyertai keahlian Essential Reward.

Anda juga layak menyertai Monthly Promo yang Young Living lakukan setiap bulan. Promosi ini berubah setiap bulan. Sekiranya anda memenuhi syarat yang diberikan Young Living pada bulan tersebut, secara automatik, semua hadiah percuma yang YL berikan pada bulan tersebut akan menjadi milik anda.

Dapatkan ganjaran wang dari Young Living apabila anda  mula berkongsi kebaikan Essential Oils dengan keluarga & rakan-rakan anda!




No comments:

Post a Comment