Thursday 9 May 2019

Keahlian Young Living

TEKS: Norshafiqah Razak








  • Di Young Living, terdapat 2 jenis keahlian iaitu keahlian Essential Reward dan keahlian Standard Order.
  • Kedua-dua jenis keahlian ini TIADA YURAN KEAHLIAN dikenakan. TIADA BAYARAN TAMBAHAN untuk menjadi ahli.
  • Anda akan menjadi ahli secara automatik apabila membuat pembelian salah satu dari pakej Standard Order dalam gambarajah di bawah. Anda boleh memilih untuk membeli Premium Starter Kit (PSK) Essential Oils, Ning Xia Red atau Thieves Range sebagai permulaan untuk mencuba produk kami. 
  • Pembelian pakej di atas secara automatik menjadikan anda ahli Young Living (di bawah keahlian Standard Order) dan anda akan serta merta mendapat faedah keahlian iaitu diskaun sehingga 24% dari harga runcit untuk semua produk kegemaran anda! Dari Essential Oils, rangkaian produk kecantikan dan kesihatan seisi keluarga, anda sememangnya layak untuk menikmati  keistimewaan ini! 
  • Tiada pembelian bulanan diwajibkan keatas anda. Beli bila perlu, berhenti jika mahu! Asalkan anda membuat pembelian sebarang produk Young Living sebanyak lebih kurang RM 260 dalam tempoh SETAHUN, akaun anda akan aktif selamanya!
  • Anda juga layak menyertai Promosi Bulanan yang Young Living lakukan setiap bulan. Promosi ini berubah setiap bulan. Sekiranya anda memenuhi syarat yang diberikan Young Living pada bulan tersebut, secara automatik, semua hadiah percuma yang YL berikan pada bulan tersebut akan menjadi milik anda.


No comments:

Post a Comment